biuro@jablotech.pl  +48 61 847 80 24
  Rejestracja     Logowanie

Pomoc zdalna

 

 

 

 

 

ZDALNA POMOC

 

Zdalna pomoc techniczna online to nowa usługa świadczona przez naszą firmę. Jej celem jest diagnozowanie i szybkie rozwiązywanie problemów technicznych dotyczących głównie konfiguracji systemów JABLOTRON, monitoringu przemysłowego opartego na urządzeniach OSIRIS i HiWATCH ale też innych urządzeń sprzedawanych przez naszą firmę.

Dla wszystkich naszych klientów i partnerów usługa pomocy zdalnej jest bezpłatna od poniedziałku do piątku w godzinach 8.30-16.00, (nie wliczając dni ustawowo wolnych od pracy). Wykorzystując połączenia online prowadzimy również szkolenia techniczne, szkolenia uzupełniające, asystujemy przy uruchomieniu zakupionych urządzeń. Jeżeli jesteś zainteresowany takim sposobem wsparcia twojego biznesu prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mail w celu ustalenia terminu.

Jak to robimy? To dwa proste kroki:

 

 

Pobierz aplikację na swój komputer lub telefon, zwróć uwagę aby pobrać wersję aplikacji zgodną z twoim systemem operacyjnym.

 

 

Aplikacja na system operacyjny Windows

Aplikacja na system operacyjny Android

Aplikacja na system operacyjny macO

Aplikacja na system operacyjny Windows MSI

Aplikacja na system operacyjny 32-bitowy Linux

Aplikacja na system operacyjny 64-bitowy Linux

 

 

Po uruchomieniu lub zainstalowaniu i uruchomieniu aplikacji JablotechAnyDesk skontaktuj się z nami telefonicznie na numer  618478024 i podaj numer ID który wyświetlił się w oknie komunikatora.