Kategorie

  b2b@jablotech.pl  +48 61 847 80 24

Reklamacje

 

Zwroty, reklamacje, naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne

 

 

Szanowny Kliencie b2b.jablotech.pl, jeżeli znalazłeś się na tej stronie, oznacza to, że coś poszło nie tak w realizacji zamówienia i nie jesteś zadowolony z dokonanego zakupu.

 Nie ma jednak powodów do zdenerwowania! Nasza firma szanuje Twoje prawa. Poniżej zamieściliśmy informacje, które pozwolą Ci szybko i wygodnie złożyć reklamację lub dokonać zwrotu towaru w ramach odstąpienia od umowy.

Wystarczy że będąc zalogowanym do platformy b2b.jablotech.pl klikniesz link REKLAMACJE

 

Oczywiście, nie musisz korzystać z naszych formularzy, a skorzystać z innych lub samodzielnie sporządzić stosowne pismo. Masz tutaj pełną dowolność! 

Na początku wybierz, która z opisanych sytuacji jest zgodna z Twoją sytuacją i pobierz odpowiedni formularz.

 

1. Zakupione produkty:

dotarły do mnie uszkodzone; dotarły do mnie inne, niż zamówiono; dotarły do mnie i są niezgodne z umową.

W takim wypadku, możesz skorzystać z możliwości reklamacji i formularza, który znajduje się na naszej stronie.

Produkty powinny być należycie zabezpieczone na czas transportu i dostarczone na nasz adres: Jablotech, ul. Gen Stefana Grota Roweckiego 14, 61-695 Poznań, Polska

 

2. Zmieniłem zdanie i chciałbym wszystkie lub część produktów zwrócić.

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy wysłać w terminie 14 dni od dnia odebrania przesyłki. 

Produkty powinny być należycie zabezpieczone na czas transportu i dostarczone na nasz adres: Jablotech, ul. Gen Stefana Grota Roweckiego 14, 61-695 Poznań, Polska