REGULAMIN PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO NA PLATFORMIE WWW.B2B.JABLOTECH.PL
1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Niniejszy Regulamin, zwany dalej „Regulaminem Programu”, określa zasady przeprowadzenia oraz udziału w programie lojalnościowym, adresowanym do klientów Platformy Zakupowej www.b2b.jablotech.pl . Regulamin definiuje zasady przyznawania, wydawania, odejmowania, reklamowania i unieważniania punktów przyznawanych w związku z zakupem produktów.
- Program realizowany jest od dnia 3 kwietnia 2023 roku do odwołania, którego termin zostanie podany przez organizatora do wiadomości uczestników z co najmniej 14 dniowym wyprzedzeniem za pośrednictwem informacji zamieszczonych na stronie internetowej Organizatora – www.b2b.jablotech.pl .
- Regulamin Programu dostępny jest na stronie internetowej www.b2b.jablotech.pl
- Dokonanie zakupu za pomocą zebranych punktów oznacza jednocześnie zapoznanie się z niniejszym regulaminem i jego akceptację.
- Adres do korespondencji z organizatorem w sprawach związanych z programem, zwany dalej „adresem organizatora” jest następujący: biuro@jablotech.pl
2. DEFINICJE UŻYTE W REGULAMINIE PROGRAMU
- Uczestnik – osoba prawna lub osoba prowadząca działalność gospodarczą w zakresie wykonywania instalacji niskoprądowych sklasyfikowana w systemach sprzedażowych organizatora jako "Instalator Systemów Alarmowych", która dokonuje zakupów produktów na platformie www.b2b.jablotech.pl .
- Organizator – organizatorem Programu jest Jablotech Arkadiusz Bołoz z siedzibą w Poznaniu, ul. Gen. Stefana Grota Roweckiego 14, NIP: 9720044792, REGON: 634185603. Zwany dalej Jablotech.
- Program – program lojalnościowy skierowany do Uczestników, organizowany przez Organizatora zgodnie z niniejszym Regulaminem.
- Indywidualny Numer Uczestnika Programu – indywidualnie oznaczony numer nadany każdemu Uczestnikowi Programu w momencie rejestracji jego danych do systemu firmy Jablotech Arkadiusz Bołoz.
- Konto Uczestnika Programu – indywidualne konto Uczestnika, na którym rejestrowane są punkty zgromadzone przez Uczestnika Programu na platformie www.b2b.jablotech.pl
- Materiały Informacyjne Programu – elektroniczne (w szczególności strona internetowa z Regulaminem Programu oraz mailingi) zawierające opis zasad funkcjonowania Programu oraz informacje na temat aktualizacji tych zasad.
- Katalog Nagród – zestawienie towarów i usług (Nagrody Programu) oferowanych w ramach Programu w zamian za zgromadzone przez Uczestnika Programu punkty. Katalog Nagród obowiązuje od dnia wskazanego w jego treści. Z tą datą traci ważność poprzedni Katalog Nagród. Aktualny Katalog Nagród znajduje się na stronie internetowej Programu.
- Punkty – punkty przyznawane uczestnikowi za zakup produktów na platformie www.b2b.jablotech.pl w momencie wystawienia dokumentu sprzedaży przyznawane są automatycznie na Koncie Uczestnika Programu (platforma www.b2b.jablotech.pl ). Organizator zastrzega sobie prawo do przyznawania punktów specjalnych za udział Uczestnika Programu w akcjach promocyjnych organizowanych przez Organizatora.
- Termin Ważności Punktów – punkty są ważne 12 miesięcy od daty ich przyznania.
- Zamówienia Nagrody – następuje poprzez wypełnienie formularza znajdującego się w Materiałach Informacyjnych Programu, który Uczestnik wypełnia w oparciu o Katalog Nagród i przesyła do Organizatora Programu, celem wykorzystania zgromadzonych na platformie www.b2b.jablotech.pl punktów.
3. WARUNKI UCZESTNICTWA W PROGRAMIE LOJALNOŚCIOWYM
- Program jest organizowany na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
- Udział w Programie Lojalnościowym jest nieodpłatny i całkowicie dobrowolny.
- Program polega na przyznawaniu Punktów Uczestnikom, którzy dokonują zakupów Produktów poprzez platformę www.b2b.jablotech.pl
- Program rozpoczyna się w dniu 3 kwietnia 2023 roku i będzie realizowany przez czas nieokreślony.
- Uczestnikami mogą być osoby prawne oraz osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą w zakresie wykonywania instalacji niskoprądowych oraz spełniają warunki udziału w Programie.
- Uczestnik biorący udział w Programie Lojalnościowym zobowiązany jest do podania danych zgodnych ze stanem faktycznym. Uczestnik zobowiązany jest, w razie zmiany podanych danych, do ich aktualizacji.
- Uczestnikami nie mogą być osoby pozostające w stosunku pracy lub współpracownicy Jablotech.
- Naruszenie przez Uczestnika postanowień Regulaminu może skutkować pozbawieniem Uczestnika części lub całości uprawnień przysługujących mu z tytułu uczestnictwa w Programie, nie wyłączając możliwości wykluczenia z Programu.
4. ZASADY FUNKCJONOWANIA PROGRAMU
- Ilość punktów które można otrzymać za zakup poszczególnych produktów określa Organizator Programu i są one przypisane i widoczne dla Uczestnika programu przy poszczególnych produktach na platformie www.b2b.jablotech.pl .
- W przypadku skorzystania przez Uczestnika z uprawnienia do odstąpienia lub zwrotu zakupionych Produktów (o ile uprawnienie takie będzie mu przysługiwało), punkty przyznane za ten zakup zostaną anulowane.
- Każdy Uczestnik ma możliwość po zalogowaniu się na platformie zakupowej www.b2b.jablotech.pl sprawdzić ilość uzyskanych punktów oraz uzyskać dostęp do katalogu nagród oraz może złożyć zamówienie na nagrodę.
- Organizator zastrzega sobie możliwość wyłączenia przyznawania punktów za zakup niektórych produktów, o czym poinformuje w opisie każdego takiego produktu.
- Poza zawieraniem umów sprzedaży produktów poprzez platformę zakupową www.b2b.jablotech.pl Uczestnik ma również możliwość uzyskania dodatkowych punktów w Programie Lojalnościowym poprzez udział w odrębnych akcjach promocyjnych prowadzonych przez Organizatora lub jego partnerów – na warunkach wskazanych w danej akcji.
- Punkty tracą ważność i nie mogą stanowić podstawy do żądania przez Uczestnika wydania nagrody, jeżeli w terminie 14 dni od dnia ogłoszenia o zakończeniu Programu Lojalnościowego Uczestnik nie wykorzysta tych punktów na zamówienie nagrody.
- Uczestnik przystępuje do Programu dokonując zgłoszenia chęci współpracy hurtowej i rejestracji jego danych do systemu firmy Jablotech Arkadiusz Bołoz.
- W chwili rejestracji w bazie danych Programu Uczestnik otrzymuje indywidualny numer oraz Konto Uczestnika Programu na platformie www.b2b.jablotech.pl, na którym są rejestrowane punkty gromadzone przez Uczestnika oraz jest zapisywana historia jego uczestnictwa w Programie.
- Uczestnik gromadzi na swoim indywidualnym koncie punkty, które w każdej chwili może wymienić na Nagrody z obowiązującego w danym momencie Katalogu Nagród.
- Punkty w programie lojalnościowym zostaną naliczone pod warunkiem terminowego opłacania faktur. Fakturę zapłaconą do 5 dni po terminie płatności uznajemy za opłaconą w terminie.
- Klienci, którzy mają zaległości w płatnościach powyżej 25 dni mogą utracić zebrane punkty w programie lojalnościowym.
- W przypadku braku dostępności nagrody Organizator ma obowiązek poinformować Uczestnika o zaistniałej sytuacji.
5. PUNKTY
- Uczestnik gromadzi Punkty poprzez:
- dokonywanie zakupów na platformie www.b2b.jablotech.pl
- uczestnictwo w akcjach promocyjnych, za które Organizator przyznaje Punkty Specjalne
- Punkty wynikające z zakupu produktów będą rejestrowane na platformie www.b2b.jablotech.pl .
- Prowadzone akcje promocyjne będą publikowane na platformie www.b2b.jablotech.pl. Na konto Uczestnika Programu mogą zostać dopisane dodatkowe punkty, po spełnieniu przez Uczestnika warunków akcji promocyjnych.
- Brak możliwości zwrotu towaru, za który zostały naliczone punkty, które zostały zrealizowane w formie nagrody.
- Klienci, którzy mają zaległości w płatnościach powyżej 25 dni zostaną wezwani (telefonicznie, SMS bądź mailowo) do uregulowania należności. W przypadku braku uregulowania należności w terminie 5 dni od daty wezwania organizator skasuje na koncie klienta zebrane punkty w programie lojalnościowym.
6. NAGRODY PROGRAMU
- Przyznanie Uczestnikowi nagrody bądź nagród w Programie Lojalnościowym i określenie ich rodzaju uzależnione jest od ilości uzyskanych przez Uczestnika punktów w trakcie Programu i prawidłowego wykorzystania (wymiany) tych punktów w czasie.
- Po zebraniu odpowiedniej liczby punktów, Uczestnik uzyskuje prawo nabycia za 1 zł netto wybranej przez siebie Nagrody z obowiązującego w danym momencie Katalogu Nagród, który jest dostępny na platformie www.b2b.jablotech.pl. Prawo to jest realizowane samoczynnie, jeżeli Uczestnik nie chce z niego korzystać winien wyartykułować to Organizatorowi.
- Uprawnienie do skorzystania z prawa przyznanego na mocy niniejszego Regulaminu nie może być przeniesione na osobę trzecią.
- Nagrodami są towary opisane w obowiązującym w danym momencie Katalogu Nagród. Aktualny Katalog Nagród znajduje się na platformie internetowej www.b2b.jablotech.pl
- W czasie trwania Programu Lojalnościowego wskazane w Katalogu Nagród, nagrody mogą być zastępowane przez Organizatora, wedle jego wyboru, innymi nagrodami o zbliżonych parametrach technicznych.
- W przypadku zamówienia przez Uczestnika nagrody, której nakład został wyczerpany, zostanie on poproszony o wybór innej nagrody.
- Stan ilości punktów uzyskanych przez Uczestnika jest pomniejszany o wartość punktową zamówionych przez niego nagród.
- Nagroda zostanie przesłana po weryfikacji Kontrahenta. W przypadku zaległości w płatnościach Organizator ma prawo do wstrzymania wydania nagrody, oraz skasowania zebranych punktów w Programie Lojalnościowym.
- Uczestnikowi nie przysługuje prawo do zastrzeżenia szczególnych właściwości nagród ani prawo do żądania ich ekwiwalentu pieniężnego.
- Uczestnik nie ma możliwości zmiany zamówionej nagrody po przyjęciu jej zamówienia do realizacji oraz nie ma prawa oddania dostarczonej nagrody, jeśli jest ona zgodna z zamówieniem.
7. SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ NA NAGRODY PROGRAMU
- Zamówienia nagrody należy składać poprzez wypełnienie odpowiedniego formularza na platformie www.b2b.jablotech.pl, lub na adres mailowy Organizatora: biuro@jablotech.pl .
- W zamówieniu nagrody Uczestnik Programu powinien wskazać:
- swój Indywidualny Numer Uczestnika Programu (adres email, który jest loginem na platformie www.b2b.jablotech.pl)
- nr katalogowy nagrody, ilość sztuk, rozmiar ubrań
- imię, nazwisko, numer telefonu oraz adres korespondencyjny, na jaki należy dostarczyć Nagrodę Programu
8. REALIZOWANIE ZAMÓWIEŃ NA NAGRODY PROGRAMU
- Zamówiona Nagroda Programu zostanie dostarczona Uczestnikowi pocztą kurierską lub przez przedstawiciela Organizatora Programu w ciągu 30 dni od daty otrzymania Zamówienia na Nagrody Programu pod warunkiem zgromadzenia przez Uczestnika odpowiedniej ilości Punktów oraz dostępności zamówionej nagrody na stanie magazynowym.
- Uczestnik Programu uprawniony do odebrania Nagrody Programu lub osoba działająca w jego imieniu zobowiązany jest sprawdzić przesyłkę w obecności kuriera.
- Koszty dostarczenia Nagrody Programu pokrywa Organizator Programu.
- Nagrody są dostarczane na adres korespondencyjny podany przez Uczestnika w wypełnionym formularzu zamówienia nagrody. W przypadku dwukrotnego bezskutecznego awizo, gdy nagroda nie zostanie odebrana lub nieprawidłowy adres uniemożliwia jej skuteczne dostarczenie, wraca ona do Organizatora. W takim przypadku kolejna wysyłka następuje po uzgodnieniu z Uczestnikiem i na jego koszt. Jeśli Uczestnik odmówi przyjęcia przesyłki, Punkty nie wracają na jego konto.
9. REKLAMACJE
- Wszelkie reklamacje związane z Programem Lojalnościowym mogą być zgłaszane pisemnie na adres Organizatora (Jablotech Arkadiusz Bołoz, Poznań 61-695, ul. Gen. Stefana Grota Roweckiego 14) lub pocztą elektroniczną na adres e-mail: biuro@jablotech.pl z dopiskiem „Reklamacja – Program Lojalnościowy”.
- Reklamacje będą rozpatrywane przez Organizatora w terminie do 14 dni od ich otrzymania.
- O sposobie rozstrzygnięcia reklamacji Organizator powiadomi osobę składającą reklamację listownie lub pocztą elektroniczną, w zależności od sposobu złożenia reklamacji.
- Skorzystanie z procedury reklamacyjnej jest dobrowolne i nie wyłącza ani nie ogranicza prawa Uczestnika do dochodzenia roszczeń na drodze sądowej.
§ 10. RĘKOJMIA I GWARANCJA
Odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne oraz gwarancji jakości Nagrody Programu dostarczanej do Uczestników ponosi producent Nagrody Programu.
11. ZMIANA DANYCH UCZESTNIKA PROGRAMU
Zmiany danych Uczestnika Programu mające wpływ na jego uczestnictwo w Programie (a w szczególności zmiana adresu do korespondencji, numeru telefonu kontaktowego, adresu e-mail, wykreślenie z rejestru działalności gospodarczej) powinny być zgłaszane przez Uczestnika do Organizatora Programu w formie pisemnej w terminie 14 dni od zaistnienia takiej zmiany na adres: Jablotech Arkadiusz Bołoz, Poznań 61-695, ul. Gen. Stefana Grota Roweckiego 14.
12. PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
- Administratorem danych osobowych Uczestników jest Organizator.
- Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu uczestnictwa w Programie Lojalnościowym.
- Podstawą prawną przetwarzania danych jest Państwa zgoda (art. 6 ust. 1 pkt. a RODO). Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne do wzięcia udziału w Programie Lojalnościowym.
- W celu uzyskania dodatkowych informacji dotyczących przetwarzania przez nas danych osobowych mogą Państwo skontaktować się za pomocą adresu e-mail: arek@jablotech.pl
- Dostęp do Państwa danych będą mieć nasi pracownicy oraz pracownicy podmiotów współpracujących z Jablotech Arkadiusz Bołoz, obsługujących systemy informatyczne.
- Państwa dane będą przechowywane przez trzy lata od zakończenia Programu Lojalnościowego.
- Przysługuje Państwu prawo do:
- żądania dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych
- wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych poprzez wysłanie maila na adres: arek@jablotech.pl - cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem
- wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, dotyczącej przetwarzania przez nas Państwa danych osobowych
- Państwa dane nie będą wykorzystywane do profilowania, ani podejmowania zautomatyzowanych decyzji.
13. ZMIANY W REGULAMINIE I ZAKOŃCZENIE PROGRAMU
- Organizator zastrzega sobie możliwość zmiany Regulaminu oraz prawo do zawieszenia lub zakończenia Programu w każdym momencie bez podania przyczyn.
- O zmianie Regulaminu Organizator Programu poinformuje na platformie www.b2b.jablotech.pl
- W przypadku zawieszenia lub zakończenia Programu Uczestnik ma prawo w ciągu 14 dni od dnia zawieszenia lub zakończenia Programu wykorzystać punkty zarejestrowane na swoim Koncie Uczestnika Programu.
- Po upływie terminu określonego w ust. 3 niniejszego paragrafu Konta Uczestników Programu zostaną zamknięte, a niewykorzystane punkty zostaną anulowane.
- Regulamin wchodzi w życie z dniem 3 kwietnia 2023 roku.
14. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Przed przystąpieniem do Programu Lojalnościowego Uczestnik zobowiązany jest zapoznać się z Regulaminem.
- Program Lojalnościowy nie jest grą losową, w szczególności: loterią fantową, loterią promocyjną, której wynik zależy od przypadku, zakładem wzajemnym, ani żadną inną formą do której stosuje się przepisy ustawy z 19.11.2009 r. o grach hazardowych (Dz. U. 2009, Nr 201, poz. 1540, z późn. zm.).
- Zasady Programu Lojalnościowego określa Regulamin oraz – w zakresie nieuregulowanym – powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego.
15. ZASTOSOWANIE KODEKSU CYWILNEGO
W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie stosuje się odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego.